Reklama

NEWSLETTER

wpisz adres e-mail:

zapisz  wypisz  

aktualności gospodarcze artykuły szkoleniowe informacje z firm
szkolenia firmy szkoleniowe windykacja produkty finansowe targi i wystawy

W PartnerHandel.pl udostępniamy Największą Giełdę Biznes Ofert


SZTUKA WOJNY


BIBLIA HANDLOWCA

AKTUALNOŚCI
Solidarni w biznesie. Firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii



Wzajemna pomoc i solidarność w biznesie – to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której małym przedsiębiorstwom silnie odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Mniejszym firmom pomogą te większe. Do organizowanego przez Onet programu #BiznesKochaBiznes przyłączyła się też firma Hörmann Polska.

Inicjatywa jest szansą dla mniejszych firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu pracują na pełnych obrotach, a jednocześnie w wygodny i bezpieczny sposób starają się dotrzeć do klienta. Nie wszystkich jednak na to stać. Na bezpłatne kampanie reklamowe mogą liczyć ci drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty tych kampanii pokryją duże firmy.

- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys. - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o.

Firma Hörmann Polska sp. z o.o., która sprzedaje swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych w całym kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw.

- Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać – podkreśla Krzysztof Horała.  

Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Dotąd wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca. Swój akces do programu przedsiębiorcy mogą zgłaszać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl .

Hörmann Polska
press box

OFERTY PRACY

więcej ofert pracy

bizmarket.pl :: katalog stron firmowych

-------
-------
P O L E C A M Y

domportal.com.pl

---------

OKNOBRAMA.PL

biznet24.pl

1budownictwo.pl

HANDLOWY

------->

REGULAMIN | O NAS | WSPÓŁPRACA | PARTNERZY | REKLAMA

© 2008 PartnerHandel.pl

programowanie KRONET