Reklama

NEWSLETTER

wpisz adres e-mail:

zapisz  wypisz  

aktualności gospodarcze artykuły szkoleniowe informacje z firm
szkolenia firmy szkoleniowe windykacja produkty finansowe targi i wystawy

W PartnerHandel.pl udostępniamy Największą Giełdę Biznes Ofert


SZTUKA WOJNY


BIBLIA HANDLOWCA

INFORMACJE Z FIRM

AGENCJA SEDNO Szkolenia Public Relations

Public relations (2 dni)
Cel szkolenia:


Uczestnicy szkolenia zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz najważniejszymi technikami public relations. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w firmie.


Uczestnicy:


Szkolenie adresowane jest do osób zainteresowanych pracą w działach PR oraz kadry zarządzającej małych i średnich przedsiębiorstw.


Program:


1. Zadania public relations


a) Public relations jako tworzenie reputacji firmy
b) Reklama a public relations
c) Badania społeczne
d) Komunikacja wewnętrzna w firmie


2. Identyfikacja wizualna firmy


a) Determinanty wizerunku firmy
b) Logotyp i druki firmowe
c) Znaczenie doboru kolorów dla postrzegania firmy
d) Opracowanie materiałów reklamowych - ulotki, informatory
e) Autoprezentacja pracowników firmy


3. Organizacja imprez PR


a) „Drzwi otwarte”
b) konferencje
c) udział w imprezach targowych
d) sponsoring


4. Kontakty z mediami


a) Tworzenie bazy dziennikarzy
b) Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów
c) Kontakty z dziennikarzami
d) Przygotowanie do wywiadów
e) Autoryzacja wywiadów
f) Organizacja konferencji prasowej


Metody:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty ziałań PR.


Miejsce:Wrocław
Czas trwania:2008-10-06 - 2008-10-07
Cena:1390.00 zł


Miejsce:Poznań
Czas trwania:2008-11-06 - 2008-11-07
Cena:1390.00 zł


Miejsce:Poznań
Czas trwania:2008-12-08 - 2008-12-09
Cena:1390.00 zł 

kontakt AGENCJA SEDNO

 

 

Wewnętrzne public relations


Cel szkolenia:


Uczestnicy szkolenia zapoznają się z metodami planowania i wdrażania strategii komunikacji wewnętrznej w firmie.


Uczestnicy:


Szkolenie adresowane jest do osób chcących rozszerzać swoja wiedzę z zakresu planowania i zarządzania komunikacją wewnętrzną firmy.


Program:


1. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie PR


a) Proces komunikacji interpersonalnej
b) Wartości i kultura firmy a komunikacja wewnętrzna
c) Bariery w procesie komunikacji w firmie


2. Analiza komunikacji wewnętrznej w firmie


a) Ocena stanu stosowanych technik komunikacji wewnętrznej w firmie
b) Definiowanie potrzeb komunikacyjnych pracowników


3. Proces planowania komunikacji wewnętrznej

a) Planowanie strategii komunikacji wewnętrznej
b) Narzędzia komunikacji wewnętrznej
c) Ewaluacja wprowadzonych technik


4. Komunikowanie o zmianach


a) Kampanie informacyjne o zmianach w organizacji
b) Komunikacja kryzysowa
c) Programy wsparcia dla pracowników zwalnianych


Metody:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń, symulacji oraz testów.


Miejsce:Poznań, Bona Dea SPA
Data:2008-10-20
Cena:850.00 zł


Miejsce:Warszawa
Data:2008-12-12
Cena:850.00 zł

kontakt AGENCJA SEDNO

 

 

Warsztaty medialne - współpraca z mediami (1,5 dnia)


Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest nabycie umiejętności współpracy z mediami - jako czwartej władzy i potencjalnego nośnika reklamowego oraz szerokiego pasma przekazu informacji. Podstawowe umiejętności po odbyciu szkolenia to: umiejętność redagowania zaproszeń, wypowiadania się do
mediów (inaczej do gazet, radia i TV), przygotowywania konferencji prasowych, spotkań z dziennikarzami, briefingów itp. Ponadto podczas szkolenia trener uczy jak przygotować się do odpowiedzi na trudne pytania, jak opanować stres w sytuacjach kryzysowych,. Uczestnik szkolenia
dowie się też czego pod żadnym pozorem dziennikarzowi mówić nie wolno i dlaczego nie wolno odmawiać wypowiedzi dziennikarzom. Trener wyjaśni także podstawowe pojęcia z zakresu prawa prasowego a także przeprowadzi szkolenie praktyczne z zakresu zachowania się przed kamerą, w studiu itp.


Uczestnicy:


Właściciele firm, rzecznicy prasowi, kierownicy i pracownicy działu PR, politycy, samorządowcy, dyrektorzy szpitali, pracownicy wysokiego szczebla dużych firm, rektorzy wyższych uczelni, dyrektorzy i pracownicy instytucji państwowych, urzędnicy oraz każdy, kto chce lub będzie musiał
współpracować z dziennikarzami.


Program:


1. "Z czym to się je" czyli co dziennikarz ma na myśli prosząc nas o setkę, główkę, efekt czy światło? - wyjaśnienie podstawowych pojęć z dziennikarskiego żargonu: m.in. setka, forszpan, główka, obrazek, światło, efekt, czołówka, tyłówka, lid, biała, skrót itp.


2. Jak się ubrać na spotkanie z dziennikarzem TV?


jak się ubrać na konferencję prasową, dlaczego zawsze warto mieć przy sobie chusteczki matujące i jak przygotować profesjonalny makijaż do zdjęć, wizyty w TV. Podczas tej części: pokaz gamy kolorów lubianych przez media (odpowiedni krawat, koszula, skarpetki, garnitur, spodnie, obuwie, dodatki, okulary, kolczyki, fryzura, kapelusz itp.) Oprócz tego jak stanąć do nagrania, jak siedzieć w studio, co zrobić z rękoma itp.


3. Czym różni się współpraca z gazetą, portalem internetowym, radiem i telewizją? - specyfika poszczególnych mediów


a) czyli gdzie szybciej, gdzie więcej a gdzie najlepiej zamieścić informację, reklamę, jak przemycić informacje na temat naszej firmy do poszczególnych mediów?
b) czego mi nie wolno przy współpracy z dziennikarzami, zachowanie przy dziennikarzach?
c) organizacja współpracy z mediami - czyli jak zdobyć dobre kontakty, od czego zacząć wchodząc na rynek mediów oraz dlaczego warto mieć rzecznika prasowego?


4. Współpraca z mediami (podział na prasę, radio, telewizje, Internet) czyli jak budować dobre relacje z dziennikarzami?


a) jak dbać o dobre kontakty z redakcjami?
b) jak pozyskać dobrego dziennikarza, który będzie z nami współpracował?
c) jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
d) jak wyeliminować sztuczny, niezrozumiały dla mediów język?
e) tworzenie notatek prasowych,
f) kiedy wysłać zaproszenie, kiedy je potwierdzać?
W tej części pokaz źle zredagowanych zaproszeń, wizytówek, notek prasowych i źle
przygotowanych materiałów prasowych.


5. Jak przygotować profesjonalną konferencję prasową, briefing, spotkania prasowe ?


a) jak uniknąć błędów? (m.in. czas trwania konferencji, briefingu, odpowiednie nagłośnienie, materiały prasowe, stół, ciastka i napoje, wizerunek osoby prowadzącej konferencję, koszyczek na wizytówki, lista obecności, gadżety, co jest już przekupstwem, czego nie wypada dać
dziennikarzowi, a co powinno znaleźć się na stole dla dziennikarzy itp.)
b) dlaczego warto poszukać patrona medialnego?


6. Część praktyczna szkolenia:


a) Zredagować zaproszenie prasowe, sprostowanie, notatkę prasową - uczestnik otrzymuje dane, które szybko musi przeredagować dla mediów.
b) Przygotować konferencję prasową z uwzględnieniem tematu, miejsca, czasu trwania, początku konferencji, materiałów prasowych (co w nich się znajdzie, jakie opakowanie, formę).
c) Wymyślić taki temat konferencji prasowej związanej z własną firmą, by dziennikarze zechcieli przyjść - ćwiczenia w grupach. Umiejętność polega na tym, by pisać zachęcająco i ciekawie - tak by nasze zaproszenie nie zginęło w gąszczu innych.
d) Obowiązkowe zajęcia przed kamerą - Nauka stawania przed kamerą, gdzie się patrzeć podczas udzielania wywiadów, jak opanować drżenie głosu, pocenie rąk, co zrobić żeby się nie kiwać przed kamerą, mimika, ustawianie się do zdjęć, tło itp.
e) Przygotowanie wypowiedzi radiowej - czyli jak z kilka czy kilkanaście sekund powiedzieć to, co się ma do powiedzenia. Ćwiczenia ze stoperem. Podczas tych ćwiczeń uczestnicy szkolenia uczą się mówić zwięźle i na temat i bez zbędnych wstępów i kwiecistych zakończeń.
f) Głuchy telefon - czyli jak szybko można przekłamać informację prasową - ćwiczenia w grupach.
g) Ćwiczenia z reakcji na sytuację kryzysową - czyli co zrobić, gdy dyrektor czy właściciel firmy został "przyłapany na...". Podczas spokojnego na pozór krótkiego wywiadu pada bardzo niewygodne pytanie.
h) Przygotowanie ważnych dla firmy czy instytucji wydarzeń medialnych (np. koncertu charytatywnego, imprezy okolicznościowych, nowych form sprzedaży itp.


Metody:
Wykład z elementami prezentacji, ćwiczenia w grupach, ćwiczenia indywidualne, zajęcia przed kamerą, testy.
Miejsce:Warszawa
Czas trwania:2008-10-21 - 2008-10-22
Cena:1590.00 zł


Miejsce:Warszawa
Czas trwania:2008-11-24 - 2008-11-25
Cena:1590.00 zł

kontakt AGENCJA SEDNO

 

 

Badania marketingowe - narzędzie projektowania skutecznych strategii marketingowych (2 dni)


Cel szkolenia:


Zapoznanie uczestników z praktycznymi narzędziami marketingowymi ułatwiającymi tworzenie strategii w firmie.


Uczestnicy:


Pracownicy działów marketingu oraz PR


Program:


1. Wprowadzenie


a) marketing - sztuka wdrażania pomysłów
b) potrzeby, pragnienia, popyt, produkt, rynek - składowe części marketingu


2. Orientacje przedsiębiorstwa na rynek:


a) koncepcja produkcji
b) koncepcja produktu
c) koncepcja sprzedaży
d) koncepcja marketingowa
e) koncepcja społeczno - marketingowa


3. Badania marketingowe - wprowadzenie


a) badania jako odpowiedź na zapotrzebowanie na informacje
b) określenie funkcji badań marketingowych w firmie
c) System Informacji Marketingowej - jako źródło informacji niezbędnych do tworzenia strategii w
firmie
d) określenie Marketingowych Potrzeb Informacyjnych - przykładowy kwestionariusz


4. System wywiadu marketingowego


5. System badań marketingowych


6. Zakres badań marketingowych


7. Rodzaje badań marketingowych


8. Narzędzia badawcze


9. Etapy konstruowania kwestionariusza


10. Metody badawcze w badaniach marketingowych


11. Ankieta jako najczęściej stosowane narzędzie badawcze - rodzaje ankiet


12. Wywiad jako ważne narzędzie badawcze


13. Przebieg badań marketingowych - metodologia


14. Moje własne badanie marketingowe


15. Podsumowanie szkolenia - dyskusja, ankieta oceniająca szkolenie


Metody:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń, uczestnicy przygotowują
także scenariusz badań marketingowych pod kątem własnej firmy.


Miejsce: Poznań
Czas trwania: 2008-11-13 - 2008-11-14
Cena:1390.00 zł

kontakt AGENCJA SEDNO

 

Public relations w sytuacji kryzysowej


Cel szkolenia:


· zapoznanie uczestników z zagadnieniami dot. sytuacji kryzysowych w firmach, wskazanie i przećwiczenie metod PR w sytuacjach kryzysu oraz zarządzania kryzysami· nauczenie się zasad pracy w zakresie PR w sytuacji kryzysu

 

Uczestnicy:


Pracownicy działów PR oraz właściciele i dyrektorzy firm, chcący nauczyć się metod dbania o
wizerunek firmy w sytuacji kryzysowej oraz zarządzania kryzysami


Program:


1) Czym jest sytuacja kryzysowa
?


2) Co, ile, kiedy, komu i jak powiedzieć, gdy sprawy przybierają zły obrót?


3) Public relations zewnętrzne w sytuacji kryzysowej


a) Wywiady - przygotowanie, udzielanie, autoryzacja
b) Konferencje prasowe - kiedy i jak organizować i prowadzić
c) Zabójcza strategia „no comments”
d) „Z igły widły” czyli jak plotka nakręca emocje i psuje atmosferę - o potrzebie public relations
wewnętrznych w sytuacji kryzysu


4) Public relations wewnętrzne w sytuacji kryzysowej


5) Zarządzanie kryzysami


6) Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść


Metody:
· krótkie prezentacje wykładowe
· ćwiczenia grupowe
· odgrywanie zadanych scenek przez uczestników szkolenia


Miejsce:Warszawa
Data:2008-10-28
Cena:850.00 zł


Miejsce:Kraków
Data:2008-11-21
Cena:850.00 zł


Miejsce:Warszawa
Data:2008-12-10
Cena:850.00 zł

kontakt AGENCJA SEDNO

OFERTY PRACY

więcej ofert pracy

bizmarket.pl :: katalog stron firmowych

-------
-------
P O L E C A M Y

domportal.com.pl

---------

OKNOBRAMA.PL

biznet24.pl

1budownictwo.pl

HANDLOWY

------->

REGULAMIN | O NAS | WSPÓŁPRACA | PARTNERZY | REKLAMA

© 2008 PartnerHandel.pl

programowanie KRONET