AGENCJA SEDNO Szkolenia menedżerskie |
Trening menedżerski - część pierwsza (2 dni)
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na odnalezienie się w roli menedżera.
Korzyści ze szkolenia:
· Nabycie wiedzy z zakresu przywództwa, stylów kierowania
· Zrozumienie zasad i reguł panujących w grupie i procesów rozwojowych w niej zachodzących, a co najważniejsze efektu synergii
· Nabycie wiedzy i uświadomienie roli efektywnej komunikacji w zespole
· Nabycie umiejętności skutecznego delegowania uprawnień
· Nabycie wiedzy i ćwiczenie umiejętności skutecznego kierowania zespołem
· Poznanie ogólnych zasad dotyczących motywowania pracowników - kierowania
motywacyjnego.
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest do kierowników, menedżerów z krótkim stażem, chcących poznać tajniki skutecznego kierowania zespołem.
Program:
1) Dlaczego jestem kierownikiem?
a) Motywy kierowania
b) Typy kierowników
2) Zdolności przywódcze
a) Style kierowania
b) Kierownik czy przywódca?
c) Zakres przywództwa
· wyznaczanie celów
· planowanie
· podejmowanie decyzji
3) Grupa, zespół, efekt synergii
a) Jak powstają grupy, jak zmierzają do celu?
b) Procesy rozwojowe zachodzące w grupie - fazy rozwoju grupy
c) Grupa a zespół
4) Efektywna komunikacja w zespole
a) Cykl komunikacji w zarządzaniu
b) Rozmowa - serce komunikacji
c) Zachowania niewerbalne a nastawienia rozmówcy
5) Dzielenie się władzą
a) Korzyści skutecznego delegowania
b) Zasady skutecznego delegowania zadań
c) Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
d) Bariery delegowania uprawnień
e) Monitorowanie efektów pracy
6) Budowanie zespołu
a) Wyznaczanie standardów
· ustalenie reguł
· wyznaczenie i przygotowanie się do spotkania z pracownikami
· wygłoszenie przemowy - zasady
b) Niezbędne narzędzia kierownicze
7) Informacja zwrotna - jak prowadzić rozmowy z pracownikami?
a) Sposoby doceniania pracowników
· skuteczna pochwała - scenariusz rozmowy
· rozmowa z pracownikiem - ćwiczenia
b) Udzielanie reprymendy
· skuteczna reprymenda - scenariusz rozmowy
· rozmowa z pracownikiem - ćwiczenia
Metody:
Szkolenie przeprowadzone będzie w formie aktywnych warsztatów, z wykorzystaniem dużej ilości ćwiczeń praktycznych (szczególnie ćwiczenia w grupach, w parach, scenki z odgrywaniem ról), mini wykładów, dyskusji).
Miejsce: Wrocław
Czas trwania: 2008-10-06 - 2008-10-07
Cena: 1490.00 zł kontakt : AGENCJA SEDNO
Trening menedżerski - część druga (2 dni)
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu dalsze doskonalenie umiejętności menedżerskich.
Korzyści ze szkolenia:
· Nabycie umiejętności prowadzenia motywujących, efektywnych zebrań
· Nabycie umiejętności prowadzenia burzy mózgów,
· Poznanie ogólnych zasad nauczania dorosłych
· Nabycie umiejętności radzenia sobie z narzekaniem pracowników
· Nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, konfliktowych
· Nabycie umiejętności komunikowania decyzji o zwolnieniu pracownika
· Poznanie zasad prowadzenia rozmów z pracownikami (rozmowa planująca, monitorująca, oceniająca, motywująca)
· Wskazanie praktycznych ćwiczeń na budowanie własnej kreatywności
Uczestnicy:
Szkolenie adresowane jest do kierowników, menedżerów, chcących doskonalić umiejętności kierowania zespołem.
Program:
1) Prowadzenie zebrań
a) Autoprezentacja
b) Zasady skutecznego prowadzenie zebrań, spotkań
c) Moderowanie dyskusji w grupie
d) Zakłócenia podczas zebrania - przyczyny i środki zaradcze
2) Burza mózgów, czyli kreowanie pomysłów w grupie
a) Od kierownika do moderatora grupy
b) Reguły burzy mózgów
3) Rozwój pracowników
a) Dzielenie się wiedzą z pracownikami
b) Motywowanie pracowników do dalszego rozwoju
4) Narzekanie podwładnych, jak sobie poradzić?
5) Trudne decyzje kierownicze
a) Jak przekazywać pracownikom trudne decyzje? - reguły
b) Scenariusz spotkania
6) Komunikowanie zwolnień - jak zwalniać pracowników?
a) Zasady komunikowania decyzji o zwolnieniu pracownika
b) Scenariusz spotkania
7) Nie bój się konfliktów!
a) Konflikty są chlebem powszednim
b) Reakcje w sytuacjach konfliktowych
c) Modele rozwiązywania konfliktów
d) Model negocjacji nastawionych na współpracę
e) Rola mediatora
8) Prowadzenie rozmów z pracownikami (Typy rozmów z pracownikami: planująca, monitorująca, oceniająca, motywująca)
9) Menedżer sam na sam - Budowanie własnej kreatywności
Metody:
Szkolenie przeprowadzone będzie w formie aktywnych warsztatów, z wykorzystaniem dużej ilości ćwiczeń praktycznych (szczególnie ćwiczenia w grupach, w parach, scenki z odgrywaniem ról), mini wykładów, dyskusji.
Miejsce: Poznań, Bona Dea SPA
Czas trwania: 2008-10-23 - 2008-10-24
Cena:1490.00 zł kontakt : AGENCJA SEDNO
Zarządzanie czasem
Cel szkolenia:
- Szkolenie wskaże skuteczne wskazówki i sprawdzone techniki zarządzania czasem w pracy
- Poznanie metod efektywnego zorganizowania sobie i innym pracy
- Nabycie umiejętności mówienia "nie" w kontaktach z ludźmi
- Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
Uczestnicy:
Szkolenie adresowane jest do osób pełniących funkcje kierownicze lub osób na samodzielnych stanowiskach.
Program:
1. Definicja poczucia czasu
2. Najczęściej popełniane błędy
a) Odwlekanie
b) Perfekcjonizm
c) Pracoholizm
3. Metody dobrej organizacji pracy
a) Wyznaczanie celu
b) Plan działania
c) Zasady i reguły planowania czasu
d) Ustalanie priorytetów
4. Metody walki z rabusiami czasu
a) Odkładanie spraw na później
b) Nieumiejętność delegowania uprawnień
c) Opóźnianie
d) Gaszenie pożarów - rozwiązywanie palących problemów
5. Zachowania asertywne
6. Stres i wypalenie zawodowe jako efekt obniżenia efektywności w pracy
a) Symptomy stresu
b) Radzenie sobie ze stresem
c) Co wpływa na syndrom wypalenia zawodowego?
d) Techniki radzenia sobie z wypaleniem zawodowym
Metody:
Szkolenie przeprowadzone będzie w formie warsztatów, z wykorzystaniem dużej ilości ćwiczeń praktycznych dla uczestników.
Miejsce: Wrocław
Data: 2008-10-17
Cena: 790.00 zł
Miejsce: Kraków
Data: 2008-10-29
Cena: 790.00 zł
Miejsce:Warszawa
Data:2008-11-07
Cena: 790.00 zł
Miejsce: Kraków
Data: 2008-12-08
Cena: 790.00 zł
Miejsce: Poznań
Data: 2008-12-12
Cena:790.00 zł
kontakt: AGENCJA SEDNO