Reklama

NEWSLETTER

wpisz adres e-mail:

zapisz  wypisz  

aktualności gospodarcze artykuły szkoleniowe informacje z firm
szkolenia firmy szkoleniowe windykacja produkty finansowe targi i wystawy

W PartnerHandel.pl udostępniamy Największą Giełdę Biznes Ofert


SZTUKA WOJNY


BIBLIA HANDLOWCA

INFORMACJE Z FIRM

AGENCJA SEDNO Szkolenia handlowe część 2

Skuteczny Menedżer. Zarządzanie zespołem sprzedawców (2 dni)

Cel szkolenia:


- Zdobycie wiedzy i nowych umiejętności w zarządzaniu zespołem sprzedawców
- Zwiększenie efektywności pracy handlowców poprzez określenie roli lidera
- Poznanie zasad i narzędzi oceny i kontroli zespołu handlowego
- Poznanie zasad motywacji zespołów handlowych


Uczestnicy:


Kierujący zespołami sprzedażowymi, osoby odpowiedzialne za budowanie i rozwijanie struktur sprzedaży (kierownicy sprzedaży, menedżerowie zespołów sprzedaży).


Program:


1. Leadership - Skuteczne przywództwo


a. Cechy i umiejętności lidera
b. Funkcje menedżera w zespole
c. Skuteczna komunikacja lidera


2. Rekrutacja do zespołu sprzedaży


a. Profil kandydatów
b. Proces rekrutacji
c. Nowi pracownicy w firmie


3. Kierowanie Zespołem Handlowym


a. Typy pracowników
b. Role w zespole
c. Ocena potencjału zespołu handlowego
d. Planowanie procesu sprzedaży i obsługi klienta
e. Wyznaczanie celów
f. Kontrolowanie i monitorowanie realizacji zadań
g. Delegowanie zadań
h. Supervizje, coaching, mentoring
i. Udzielanie informacji zwrotnej
j. Narzędzia do skutecznego zarządzania zespołem


4. Motywacja w zespole


a. Motywowanie pracowników jako oddziaływanie na sferę ich potrzeb
b. Stosowanie kar i nagród jako elementu motywacji
c. Koncepcja MCGregora i teoria F. Herzberga
d. Dopasowanie zaangażowania i motywacji do zadań


5. Kierowanie zespołem w procesie zmian


a. Przyczyny zmian
b. Reakcje zespołu na zmiany
c. Rola menedżera w zarządzaniu zmianą


Metody:

Wiedza teoretyczna w formie prezentacji, mini-wykładów wpleciona w poszczególne etapy szkolenia poparta realnymi przykładami,
Elementy treningu aktywnego angażującego cały zespół
Elementy warsztatowe (scenki) z wykorzystaniem technik audiowizualnych omawiane i podsumowane na forum grupy
Gry, symulacje, kwestionariusze stylów kierowania.


Miejsce: Poznań
Czas trwania: 2008-11-27 - 2008-11-28
Cena: 1390.00 zł kontakt AGENCJA SEDNO

 

Mistrz telefonicznej obsługi Klienta

Cel szkolenia:


· Zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad obsługi klienta przez telefon
· Autodiagnoza mocnych i słabych stron jako doradcy telefonicznego
· Rozwój umiejętności związanych z budowaniem pozytywnych relacji z klientem
· Poznanie technik Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach telefonicznych


Uczestnicy:


· osoby zajmujące się obsługą klientów przez telefon ( np. przyjmowanie zleceń, przekazywanie informacji, informowanie o stanie zgłaszanych przez klienta spraw, przyjmowanie reklamacji itd.), które chcą doskonalić swoje umiejętności
· osoby, które chcą przygotować się do pracy jako doradca telefoniczny


Program:


1. Zasady profesjonalnej obsługi przez telefon


a. Kim jest klient dzwoniący do firmy?
b. Rola doradcy w kontakcie telefonicznym
c. Identyfikacja korzystnych i niekorzystnych elementów, które wspierają lub niszczą pozytywna relację z klientem
d. Autoprezentacja, czyli budowanie pozytywnego wizerunku siebie i firmy w kontakcie
telefonicznym


2. Kanały komunikacyjne w rozmowie bezpośredniej i w rozmowie telefonicznej


a. Porównanie obu form komunikacji interpersonalnej
b. Komunikaty niewerbalne w rozmowie telefonicznej?
c. Aktywne słuchanie – nowe znaczenie od chwili wynalezienia telefonu
d. Znaczenie głosu w rozmowie telefonicznej
e. Uśmiech, uśmiech


3. Struktura rozmowy telefonicznej


a. Powitanie - Rola pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym
b. Weryfikacja klienta – w jakich sytuacjach i w jakim celu?
c. Analiza potrzeb – narzędzia: dopytywanie, podsumowanie, parafraza. Zasada góry lodowej, metoda lejka
d. Propozycje rozwiązań – język korzyści
e. Pożegnanie – dobre zakończenie rozmowy szansą na następny satysfakcjonujący kontakt z klientem


4. Główne umiejętności doradcy telefonicznego


a. Poświęcanie rozmówcy całkowitej uwagi
b. Dawanie sygnałów potwierdzających aktywne słuchanie
c. Używanie imienia i nazwiska rozmówcy
d. Unikanie usprawiedliwiania się
e. Dokładne przekazywanie informacji
f. Kierowanie rozmową
g. Unikanie wydawania z siebie nieartykułowanych dźwięków


5. Trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym


a. Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji
b. Asertywność w kontakcie z klientem
c. Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
d. Stawianie granic


6. Obiekcje i zastrzeżenia klienta


a. Czym są obiekcje?
b. Jak sobie z nimi radzić?
c. Technika Zgody Absolutnej
d. „Przepraszam” – kiedy pomaga a kiedy irytuje Klienta?


7. Podsumowanie


Metody:
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach, ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, grach zespołowych. Doskonalenie warsztatu z wykorzystaniem technik audio.


Miejsce: Poznań
Czas trwania: 2008-10-27 - 2008-10-28
Cena:1490.00 zł  

kontakt AGENCJA SEDNO

OFERTY PRACY

więcej ofert pracy

bizmarket.pl :: katalog stron firmowych

-------
-------
P O L E C A M Y

domportal.com.pl

---------

OKNOBRAMA.PL

biznet24.pl

1budownictwo.pl

HANDLOWY

------->

REGULAMIN | O NAS | WSPÓŁPRACA | PARTNERZY | REKLAMA

© 2008 PartnerHandel.pl

programowanie KRONET